• Vlna na pletenie, štrikovanie, háčkovanie

  • Od septembra máte možnosť platiť Platobnou kartou, či platobným tlačidlom vašej banky

Pomoc

AKÉ POŠTOVNÉ ZAPLATÍM?

Výška poštovného závisí od spôsobu platby a doručenia.

Za zásielky posielané cez Slovenskú poštu účtujeme poštovné 1,95 Eur. Ak platíte prevodom vopred na účet, poštovné nenavyšujeme. Ak vám vyhovuje viac platba na dobierku, k sume poštovného pripočítame 0,90 Eur, čiže celkové poštovné je 2,85 Eur.

Za zásielky posielané kuriérskou spoločnosťou GLS účtujeme poštovné 3,60 Eur. Ak platíte prevodom vopred na účet, poštovné nenavyšujeme. Ak vám vyhovuje viac platba na dobierku, k sume poštovného pripočítame 0,90 Eur, čiže celkové poštovné je 4,50 Eur.

Zaplatiť môžete aj pomocou PayPal. Platbu môžete uskutočniť aj vašou kreditnou kartou aj keď nemáte PayPal účet. Poplatok za použitie paypal je 1 Euro.

Ak vaša objednávka dosiahla výšku 40 Eur a viac, poštovné za vás zaplatíme my. V takom prípade posielame objednaný tovar Slovenskou poštou ako list alebo balík na adresu.

AKO ZAPLATÍM ZA OBJEDNANÝ TOVAR?

Pri objednávaní si môžete zvoliť tri typy platby.

Dobierka – zaplatíte za tovar poštovému doručovateľovi/kuriérovi pri preberaní zásielky.

Platba vopred na účet – za vašu objednávku zaplatíte na základe potvrdzujúceho mailu, ktorý vám príde na vašu mailovú adresu. Po pripísaní platby na náš účet bude váš tovar odoslaný.  Číslo účtu IBAN : SK71 8360 5207 0042 0020 6757

Hotovosť – za tovar zaplatíte v našom predajnom sklade pri osobnom preberaní tovaru.

Platobnou Kartou – podporujeme  platby kartou VISA, MASTERCARD a MAESTRO. Samotná platba sa nelíši od platby kartou tak, ako ju dôverne poznáte. Viac na stranke Besteron.

Prevode na účet/Platobé tlačidlo – Pri prevode na účet si vyberiete platobné tlačidlo vašej banky. V priebehu okamžiku budete presmerovaný do internet bankingu vašej banky. Tam po prihlásení budete mať preddefinovanú sumu za tovar, ktorú platíte,variabilný symbol aj číslo protiúčtu. Preddefinované údaje vám ušetria čas a máte istotu, že všetky údaje sú správne zadané. Viac na stranke Besteron.

Paypal– okamžitá platba z vášho Paypal účtu.

AKO MI BUDE TOVAR DORUČENÝ?

Podľa svojich preferencií si môžete zvoliť doručenie:

Slovenskou poštou – v prípade, že vám nevyhovuje doručenie domov, zásielka bude uložená na vami zvolenej pošte, kde na vás počká 18 dní. V tomto čase si ju môžete kedykoľvek vybrať.

Kuriérskou spoločnosťou GLS – kuriér vám dovezie zásielku na vami zvolenú adresu, pričom vás bude vopred kontaktovať a dohodne čas dovozu.

Osobný odber – po priadze si prídete do nášho predajného skladu.

AKÉ BODY SA MI PRIPISUJÚ PO ODOSLANÍ OBJEDNÁVKY?

Za každé euro z objednávky, ktorú u nás spravíte, získavate 1 vernostný bod. Napríklad pri objednávke za 24,80 Eur získate 25 bodov. Body sa vám pripisujú na váš účet.

Body sa pripíšu na váš účet, až keď je objednávka spracovaná z našej strany a úspešne zrealizovaná. Neobávajte sa preto, ak vám hneď po zložení objednávky body nenabehnú na účet.

Pri ďalšej objednávke môžete nazbierané body použiť (alebo aj nie a zbierať ich ďalej). 1 bod = zľava 2 centy z objednávky, to znamená, že napr. pri použití 50 bodov vaša objednávka zlacnie o 1 euro.

Stav bodov si možete skotrolovať na stránke Môj účet.

10 bodov od nás získate aj za každú prvú recenziu pri produkte.

AKO VRÁTIM NEVYHOVUJÚCI TOVAR?

Napriek všetkým našim snahám sa môže stať, že po prevzatí zásielky zistíte, že vám nevyhovuje zvolený typ priadze, prípadne odtieň nie je presne ten, ktorý potrebujete. Nepoškodený tovar zabaľte do pôvodného obalu (každé klbko musí mať svoju adjustačnú pásku) a do 14 dní od prevzatia tovaru pošlite na našu adresu Mgr. Sylvia Sopčáková, Na zápletí 224/8, 010 04  Žilina. Zásielku posielajte ako obyčajný balík/list, nie na dobierku. Po prevzatí zásielky vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na náhrade – peniaze vraciame späť na účet, prípadne si môžete u nás vybrať náhradný tovar.

JE MOŽNÝ OSOBNÝ  ODBER?

Ak ste zo Žiliny a okolia, prípadne prechádzate cez Žilinu a vyhovuje vám osobne si poprezerať klbká alebo skonzultovať s nami výber, radi vás privítame v našom predajnom sklade na Kvačalovej ul. č. 5 (areál firmy Euromedia). Prosíme vás, aby ste si osobný odber dohodli vždy dopredu mailom na adrese vlna@klbkovlny.sk alebo telefonicky na čísle +421 911 928488, pretože nie vždy sme v našom sklade prítomní a nemáme určené otváracie hodiny. Na druhej strane vám ponúkame výhodu obslúžiť vás aj v neskorších hodinách (po práci a pod.), vo výnimočných prípadoch aj cez víkend.

ZASIELATE TOVAR AJ DO ČESKA?

Áno, klbká radi pošleme aj našim českým zákazníčkam. Faktúru vám vystavíme v KČ, prepočet z EUR na KČ robíme podľa kurzu NBS v deň vystavenia faktúry. Faktúru je potrebné uhradiť vopred na náš účet vo FIO Banke (platíte len poplatky ako pri domácom prevode). Priadze posielame kuriérskou spoločnosťou GLS ihneď po pripísaní čiastky na účet.

Číslo účtu: 2800286376/2010

IBAN : CZ55 2010 0000 0028 0028 6376

DOSTALI STE NEKOMPLETNÚ ZÁSIELKU?

V prvom rade si treba hneď pri preberaní zásielky skontrolovať jej stav. Ak sa vám zdá obal poškodený, môžete s doručovacou spoločnosťou spísať záznam o poškodení, prípadne odmietnete zásielku prevziať. Prosím, informujte nás o tom čím skôr, aby sme mohli váš problém vyriešiť.

Ak je obal v poriadku, skontrolujte si faktúru a dodací list k zásielke, a tiež aktualizácie a maily týkajúce sa vašej objednávky. Je možné, že časť tovaru nebola na sklade, prípadne sa na ňu dlhšie čaká, takže sme objednávku rozdelili do viacerých častí a chýbajúci tovar vám bude doručený neskôr.

V prípade, že prišlo ku chybe na našej strane, čím skôr nás kontaktujte. Chýbajúci tovar dopošleme bez účtovania poštovného.

Viac ako 22 000 klbiek na našom predajnom sklade
Na slovenskom internete už od roku 2007
Doprava zadarmo pre objednávky nad 40 €
Top